Terugbetalingsbeleid

We hebben een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat je 14 dagen na ontvangst van je artikel de tijd hebt om een retour aan te vragen.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.

Om een retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via hello@folifolia.com .
Retourkosten zijn voor rekening van de verhuurder en worden niet gerestitueerd.
Als uw retourzending wordt geaccepteerd, sturen we u instructies waar u uw pakket naartoe kunt sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd.
De verzendkosten en het risico van het retourneren van een product zijn volledig voor rekening van de klant.


Voor een retourvraag kunt u altijd contact met ons opnemen op hello@folifolia.com .


Schade en problemen
Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel heeft ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.


Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke goederen (zoals voedsel, bloemen of planten), op maat gemaakte producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen), persoonlijke verzorgingsartikelen (zoals schoonheidsproducten) en gezichtsmaskers. Neem contact met ons op als u vragen of opmerkingen heeft over uw specifieke artikel.

Helaas kunnen we geen retourzendingen van uitverkoopartikelen of cadeaubonnen accepteren.


Uitwisselingen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat u krijgt wat u wilt, is door het artikel dat u heeft te retourneren en zodra de retourzending is geaccepteerd, een afzonderlijke aankoop voor het nieuwe artikel te doen.


Restituties
We zullen u op de hoogte stellen zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en u laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de restitutie heeft verwerkt en geboekt.