Shipping policy

Verzendinformatie

Wij bieden een gratis (standaard) levering aan naar de volgende landen:
België: bestellingen > €75
Nederland: bestellingen > €100
Duitsland: bestellingen > €100
Frankrijk: bestellingen > €120
Luxemburg: bestellingen > €100

Verzendkosten (Standaard Verzending):
België via Bpost (afhaalpunt) : €5.99
België via Bpost (thuisadres): €6.99
Nederland via PostNL (thuisadres): €8.50
Duitsland via DPD (thuisadres): €8.99
Frankrijk via DPD (thuisadres): €11.99
Luxemburg via Bpost (thuisadres): €10.99
Voor verzendkosten naar andere landen kunt u contact met ons opnemen via hello@folifolia.com en we helpen je graag verder :)

Bestellingen worden binnen 1 tot 2 werkdagen verzonden via Myparcel. Je ontvangt dan een e-mail met track & trace nummer, zodat je de afleverstatus van je bestelling kunt volgen. 

Als je je pakketje na 14 werkdagen nog niet hebt ontvangen, is er iets misgegaan. Neem contact met ons op via hello@folifolia.com en we kijken dit voor je na.

Indien je kiest voor verzending naar een Bpost afhaalpunt, kan je na betaling je postpunt kiezen. U krijgt hiervoor ook een herinneringsmail. Indien er geen afhaalpunt doorgegeven werd kiezen we zelf het dichtstbijzijnde postpunt. 

Onder normale omstandigheden (dus niet tijdens de eindejaarsperiode) zijn dit de levertermijnen (op weekdagen):
België via Bpost: 24u
Nederland: 48u-72u
Duitsland: 48u-96u
Frankrijk: 48u-96u
Luxemburg: 24u-48u

Hou er rekening mee dat de levertermijnen zullen oplopen tijdens de eindejaarsperiode! Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door koerierdiensten!

Restituties

We hebben een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat je 14 dagen na ontvangst van je artikel de tijd hebt om een retour aan te vragen.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook het aankoopbewijs nodig.

Om een retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via hello@folifolia.com .
Retourkosten zijn voor rekening van de koper en worden niet terugbetaald.
Als uw retourzending wordt geaccepteerd, sturen we u instructies waar u uw pakket naartoe kunt sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd.
De verzendkosten en het risico van het retourneren van een product zijn volledig voor rekening van de klant.

Voor een retourvraag kunt u altijd contact met ons opnemen op hello@folifolia.com .

Schade en problemen
Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel heeft ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.

Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke goederen (zoals voedsel, bloemen of planten), op maat gemaakte producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen), persoonlijke verzorgingsartikelen (zoals schoonheidsproducten) en gezichtsmaskers. Neem contact met ons op als u vragen of opmerkingen heeft over uw specifieke artikel.

Helaas kunnen we geen retourzendingen van uitverkoopartikelen of cadeaubonnen accepteren.

Restituties
We zullen u op de hoogte stellen zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en u laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.